Thursday, December 16, 2010

saya suka CELCOM

bukan sbb package TORCH dia tu..heheh



suka sbb celcom bg flat rate call rm2 to all celcom numbers until 11.59pm setiap hari...ok la kan....(prepaid jek ok)
celcom bundle service kot nama dia...

just sms yesrm2 to 22188-rm2 akan ditolak dr balance prepaid....

so, apa lagi...aku bergayut xhengat la...call abih sumer kenkawan lama yg dok jauh2 nun....call mak aku sembang punya lama....sedar2 dah dekat sejam...padan la panas telinga aku.....hihihi...dh lama xbergayut camni...last rasanya zaman2 bujang keja ngan gaji kononnya besaq sgt la kan....byq bil 300-400 sebulan pun xde hal....direct debit kredit kad kan...mmg le xde hal.....skg nih...300-400 tu dah jadi bajet susu ngan pampers anak....tu kalau anak tu minum susu besa2 je....klu pediasure ke....hahahah...sendiri mao ingat la....xcukup le 300-400 tuh....

apa dok merepek nih....nak  citer pasal celcom je sebenau nya....

p/s: tu la hg melia...awat pakai maxis...xleh la aku call...hihihi....xpa2 kita leh ym...tak pun pingchat...tak pun fb je la....:D

3 comments:

amelia shafer said...

hahaha... apsai hg pi selit nama aku.. aku bukan bolehhh.. rasa nak menjawab ja.. hehe.. ala.. kita pingchat jer la.. maslahnya hg tu memanjang tak perasan masa aku ping hang.. ngong!

Salwa Hamzah said...

hang bley la col aku kan....

Eda said...

aQueen: hg ping timing xkena...wink wink..
awa: promosi dah abih :(...hampess