Thursday, December 16, 2010

sarah & skool

sarah dh 4 taun kan.. so taun depan dh 5 taun... hmmm camtu la klu anak lahir ujung taun... sian, mind muda lagi... umur dh besar... utk next yr nye pre skool dia, we decided utk hantar ke skool baru... yg dulu tu ok, just to academic oriented... utk budak 4 taun ni, aku mcm sian la plak... plus taun depan insyaAllah kitorg nk pindah umah... so, cari la skool yg dekat sket ngan umah...tp kesian la jugak sbb dia kena ejads ngan new environment kan... xpe la.. mcm tu la anak2 org kl yg xde maid :P
for current activities, sbb aku dh xhantar dia ke daycare lama dia, i enrolled her kt litlle khalifah. 10 days english class. sepatutnya class tu utk budak 5 yrs tp selepas tny teacher tu, dia kata ok. but, don expect to much la for 4 yo kan... ok... understood... aku pun saja je nk bg dia ada aktvt drp xbuat apa kt daycare baru nih... class pun sat ja.. 1.5 hrs...
tetapi semlm, aku dpt call dr tpt tuh... saspen btol. sbb diorg call kol 5.30ptg... dh abih time opis tuh... hmm... diorg nk repot kt aku yg sarah ni on day 1 & 2 ok. tp bila day 3, dia dh xmo concentrate... kacau kawan, kacau teacher... pastu dia ckp dia ngantuk (mmg smlm dia kena bgn awal sket sbb aku kena gi kos kt ampang)... halolo... siannya...
mbe, dia dh boring kot.. budak 4 taun kan... wat do u expect... bkn reti apa pun sgt... so, hari ni klu dia mcm tu jugak, kena la berenti...



























mama rasa bersalah sgttt :(



No comments: