Wednesday, December 15, 2010

ibu dan ubat batuk... bukan ubat batuk cap ibu dan anak ok...

saja nk meluahkan perasaan... aku ni batuk dh seminggu lebih dh... sbb tu berjangkit kt masturah kot :(
isu nya skg adalah ubat batuk... seperti yg kita sedia maklum, ubat batuk ni mengantuk....nak mkn ke xnak... klu mkn aku mengantuk... klu aku mengantuk... aku nk tidoq... bila aku tidoq, sapa nk tgk budak2 nih... babah nya keja mlm... bila balik, dia pun dh penat... hmmm... dilema dilema... mungkin xde hal bg certain org.. tp utk aku, byk nk kena pk nih... sbb dh penah kena skali... sian anak2 aku time tuh...
dan disebabkan itulah batukku berlarutan... doa byk2... insyaAllah baik le nt kan.. :D

1 comment:

amelia shafer said...

aku pun sama.. 2 bulan lps kena.. dlm seminggu ni baru baik.. lambat baik sbb tak makan ubat la.. sama mcm hg,, sian kt anak2.. takpa la.. kita suffer la sket tgh2 mlm tu....demi depa,,