Sunday, December 12, 2010

6 Muharram

sedar tak sedar dh 7 thn arwah ayah xde... 7 thn lepas aku adalah seorg yg hopeless :( ... ada keja, kena vss ( pastu sib baik sn minami nk amek aku keja time tuh ) ... bopren pun tadak :(
hari2 dok meratap dgn nasib diri... tp Allah tu Maha Mengetahui... Dia dh atoq elok utk aku... sbb dgn keadaan aku time tuh, aku yg paling senang nak ulang alik hantaq mak pi spital... dr HKL ke H.Ipoh
aku ngan kakak aku 2 org & abg ipaq aku pun sama2 take turn jaga ayah kt spital... dan, setelah lebih kurang 6 bulan didiagnos brain tumor, dh 2x small operation arwah ayah dipanggil Ilahi... hanya Allah yg tau mcm mana perasaan aku masa tu... 7 thn kemudian, kehilangan masih terasa... kesedihan tak berkurang... apa yg ada hanya doa yg tak putus2... semoga arwah ayah ditempatkan di kalangan org beriman...

3 comments:

amelia shafer said...

Amin...insyallah dia tenang disana! Hg bg aku double terharu la ..apsai ada nama sn minami tu.. Bukan bantu byk mana pun.. Gaji pun bg ciput ja kat hg.. Huhu

Eda said...

sbb gaji yg hg bg tu la aku dpt byq keta aku at least 3 4 bulan...sapa saja2 nk bg duit byk tu kt aku weh...jasamu kukenang sampai bila2....:D
meh la renovate umah aku weh...susah btoi nk cari kontraktor...ka aku yg cerewet... :P

Eda said...

sbb gaji yg hg bg tu la aku dpt byq keta aku at least 3 4 bulan...sapa saja2 nk bg duit byk tu kt aku weh...jasamu kukenang sampai bila2....:D
meh la renovate umah aku weh...susah btoi nk cari kontraktor...ka aku yg cerewet... :P