Friday, March 26, 2010

telecasting from my new station....hehehe

my anniversary is 1month ++ away.....tp dah dapat present from my hubby...:D

suker suker sukerrrrrrrrrrr.......






amek gambaq pakai hp ja...obe eksaited....sbb boleh terus transfer pakai blutut...hehehe...

tq to my dear dear husband.....

nak kena berbalas hadiah ker?? erkkk....apa nak bg.....dulu masa aku bg present hp kt dia...cina kedai yg jual hp tu ckp.....

'u kan sudah bagi dia satu anak maaa.....'

buleh camtu ek.....

7 comments:

amelia shafer said...

hhahahah!!..best best besttttttt!! cun sehhhh.... lps ni kena online selalu...!! kalau tak online mmg saja sgt... brg cun dow... lg1 pi jumpa cina tu.. kalau " now dah 2 maa"... heheh

Eda said...

hahaha....aku mmg sentiasa online...tp xbuleh jamin dok ada kt depan pc selalu...:P
yg best xpayah nk hangkut laptop opis pi balik pi balik hari2 naik tangga sampai tingkat 4...
jom la hg pi teman aku pi jumpa cina tuh nak??heheh...

amelia shafer said...

aku boleh ja nak teman hg ..tp hg la cakap kt dia.. kalau aku cakap dia mcm tk caya aku anak 2... yelah muka mcm anak dara kan..hihi

Salwa Hamzah said...

eda-best3

melia-ada jugak minah perasan kat sini

Me, Myself and I said...

wahhhhh!!!!!!!!... giler best... netbook ke laptop biasa???

Eda said...

ainor:netbook...tp slow giler utk aku yg selalu pakai centrino nih...:P

awa:tu la. aku pun konpius, muka cam anak dara tuh...:D

una said...

wewwittt! siokla hg...leh geng dgn aku guna dell netbook gak tp in pink ;D