Tuesday, March 2, 2010

awat hg tag aku!!!

aku sudah kena tag!!!....haiyya...


No.1
Aperkah jenama Deodorant yg korang pakai skang.. ( ke mmg tak pakai??)
awat cita pasai deodoran pulok awai2 nih...isk....ada la...wink wink....

No.2 
Brand ikan Sardin dalam tin yang paling digemari?
wa tak makan ikan sardin dalam tin ok...laki wa suka ikan sardin fresh...buleh???

No.3
Apalah bahagian badan anda yg paling anda rasa SEKSI & SEKSA! 
(aderkah ikan sardin itu membantu menyeksikan anda?)
perut la...org lepas beranak mmg rasa seksi & seksa part tuh...kan kan kan....

No.4 
Aper hadiah yg paling 'HAMPEH' yg korang penah terima dr yg tersayang?
torchlight....buleh??...geram gue...apa  motip pun ntah....tp brand FLUKE yer....
tak suker 
tak suker 
tak sukerrrrr....

No.5
Korang akan rasa diri disayangi bila.........???
dpt lens makro brand nikkor....muahahahaha.....

No.6
Apakah hadiah yg korang akan kasik pada bakal mak mentua pd kali pertama berjumpa?
mana ada bakal2....dah 5 taun aku ada mak mentua...bg hadiah time raya jek...hadiah ke??

No.7
Antara Belacan, Cencalok & Budu...yang mana lebih wangi n sesuai dibuat perfume? 
(Yang mana lebih wangi dibandingkan dengan bau kentut anda?)
xsesuaiiii....sapa nk  beli weh.....

No.8
Jenama kasut paling banyak yg anda miliki?
sumer brand aku ada....hohohoho....

No.9 
Sekiranya anda menjadi Menteri Pembangunan Masyarakat & Perancang Keluarga
apakah yg akan anda lakukan demi meramaikan rakyat Mesia?Sekiranya ditawarkan anda berminat utk memegang jawatan menteri aper? (aper punya tonggang langgang ler soklan aku ni?)
susah sgt la soklan nih....xreti nk jawab...

No.10 
Sila Tag kepada 5 orang yang sangat anda rasa sesuai menjadi menteri di atas! 
(itupun sekiranya dia memakai deodorant ye...)
hahaha....hat ni aku sukaaa....

saya dgn rasmi nya mengetag...

melia....aku tag hg balik buleh???
shiepah una....
ainor...:D
zie....
mahani...




4 comments:

Salwa Hamzah said...

wei..aku pun kena tag jugak daa...tapi aku blom jawab lagi....

amelia shafer said...

saper yg kena tag sila jawab ye.. aik nama aku pun ader? takper2 akan ku jawab dengan penuh hati2!

amelia shafer said...

aku yg bg soklan ..aku plak kena tag balik..apa punya turrrr!!

una said...

oit!! aku pon kena ka? cett...