Saturday, March 13, 2010

berbasikal di taman klcc...

sian anak aku...nak main beskal pun kena kuar jauh2...umah xde tanah kan...terpaksa la cari tanah kt luar...yg paling dekat taman klcc tu le....aku dulu belajar naik beskal kt depan umah je...arwah ayah ajar...masa tu baru nk bukak 2 bijik tayar kecik kiri kanan....2 3 kali kayuh......ciunggggggggggggg.....aku jatuh kt pokok nyoq depan umah aku tuh.....terus merajuk xmo naik dah beskal tuh.....tp lepas tuh terus terer...merempit dlm kampung kayuh beskal.....:P

beskal sarah....plastik pun xbukak lagi wooo.....


sampai sana time btol2 tgh azan asar...so solat dulu...

menunggu babah abis solat





hari macam nk ujan...

baru nak main kt taman

hari ujan...lebat pulak tuh...tunggu dulu ye...

sian adik...berpeluh2 dok dlm stroller...

ujan dan berenti...tp cover sket....sbb xbawak payung....

akhirnya

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

dapat jugak sarah kayuh beskal....




pasaipa ada muka aku nih....hihihihi....sebab ini blog aku......:P

No comments: