Thursday, March 11, 2010

tag by ainor...


Tag from Puan Ainor....


-TAG 888- 
1. Go to your photo files… select the 8th photo folder
2. Select the 8th photo in that folder
3. Post that photo along with the story behind it
4. Then challenge 8 blogging friends to do the same



jeng


jeng 


jeng


.

.

.

.

.

.

.


.
.
.

.

.

.

.



tajuk folder - sarah makan sendiri...
1st time sarah pegang spoon sendiri nk makan....dok dlm hi chair dia tu....
pic taken with my digital camera cap kodak......beberapa bulan kemudian aku upgrade ke dslr d40x....pastu skg upgrade lagi D90...hihihi....
eh,org soh citer pasal gambar siok sendiri citer pasal kamera lak.....hohohoho.....
btw sarah sekarang dan 3thn 4 bulan....dah besau dah......bukan takat pandai makan sendiri.....mandi sendiri...sikat rambut sendiri.....pakai bedak sendiri.....makan ubat sendiri pun pandai wooo....
tp yg aku tak tahan tiap2 pagi kena jerit soh bangun pagi...susah nau nk bangun...silap kata2 sket nk keriau....haiyya...stress ai di pagi2 hari tau.....

semoga sarah membesar jadi anak yg soleh, beriman , bijak dan sumer2 la yg baik2....aminnnnnnnnnnnn.....

dengan ini aku tag(cukup ke 8 org nk tag nih)....

1.melia (standard la hg mesti kena punya)
2.awa (ni pun standard gak)
3.shiepah (walaupun hg xjawab tag yg lepas :( )
4.mahani (xdak internet ka wei)
5.ulang tayang boleh...:D -amani 6.zie 7.fizz 8.fiza (aku xtau la ko online ke idok :P)





3 comments:

una said...

wes, aku bkn xmo jwb tag aritu. dah try kopi pes soklan2 tu dr blog hg tp xleh lak ;p mmg xleh kopi pes ka aa?

amelia shafer said...

kurang masin sungguhhhH!! aku kena lagik... cilanat hang nih... hehehe.. takper2... no prob... satnak pi bukak album ke8.. !! siap hg.. minta2 la gmbar best2 sikit!

Eda said...

shiepah...eh buleh la...aku pun copy pes dr melia punyas....

melia...mana?? mana?? mana?? mana?? mana gambaq hg??????