Monday, July 26, 2010

lagenda budak setan the series

just can't wait!!!!

ahadiat claims that this series is almost 98% similar to his novel....mintak2 btol la ye...mintak mahap le korg...aku mmg addicted ngan citer nih sejak zaman sekolah lagi....menyentuh jiwa wooo citer nih...tolong la pi baca buku ni utk sapa2 xbaca lagi...klu nk beli aku juai...hikhikhikhik....

lbs series ni dah tukaq sumer pelakon kecuali farid kamil....aku xkisah pun sape jd ayu, emilia n katerina....kasyah pun xkisah le sesape...yg penting karakter tu sama ngan novel....director kali ni along kamaludin...hopefully much2 better than sharad sharan yg ss tuh....:P

citer ni start pada mlm 1 ramadan...haiyya...klu mak aku tau aku sambut ramadan ngan citer nih mampuih ceq...tp xpa mak...depa tayang lepas tarawikh... :D

watak2:

kasyah - farid kamil
ayu - xkenal - awek baru
emilia - jue aziz
suzana - anne ngasri
katerina - melissa maureen
azmi - mamat yg berlakon rona roni makaroni (yg jd manager gia tuh)  roomate budi dlm blogger boy
tu je kot yg aku tau...yg lain2 sapi,man, along, mak kasyah, mak ayu dll tunggu la 10/8/10 kol 10.30pm channel 105...

No comments: