Friday, July 2, 2010

satu

sesudah 3 hari aku xdpt dpt update pasal world cup...sungguh heaven berada di umah...layan channel 805 806..sumer2 channel world cup lah...orang spore ni xlayan WC kot...ke hotel aku yg cikai giler...xde channel wc...hohoho...well...dok hotel mahai pon klu satu hari kuar berjalan..rugi gak kan...(ayat penyedap ati)...:P...
tp niat di hati...next time aku pi...aku nk dok hotel best sket lah...himpun duit bg cukup dulu...



tp one thing yg best pasai spore nih...public transport depa sgt2 convenient...senang sgt2....tp memandangkan birth rate yg sana begitu rendah...pada pendapat aku lah kan...spore ni kureng mesra baby...tpt tukaq pampers baby pon ala2 je...tp depa mesra handicap....so agak senang la aku nk hangkut stroller murah anak aku tuh kemana2...dan org2 nya sangat rajin tolong menolong...:D...



owh...seblom citer pasal kebesan universal studios depa...ada sesuatu yg hebat berlaku di dalam bilik hotel kitorg...jeng3...

hah..melia...hg jgn dok sengih2 naa....:p

tgh2 kitorg dok unpack barang dlm hotel kecik tuh...tau2 anak aku masturah berjalan dgn sendiri nya...3 langkah beb...what an achievement...sapa ada anak tau la camne perasaan aku time tuh...hohoho...masturah tunggu sampai spore baru nk jalan ek...:)

penat la nk taip...nt la aku sambung lain...nk citer pasai one day trip ke universal studios....adoii...penat woo...ngan masturah muntah sumer bagai....sat...break jap naa....nk masak nasik....

1 comment:

amelia shafer said...

sebelum sampai ayat "melia hang jgn sengih2" tu.. aku dah dok sengih dahhh... wat a wonderful moment.. Ryan pun baru 3 langkah gak.. apakah anakmu jodoh anakku?..hahah..