Sunday, June 27, 2010

Vamos espana!!!

world cup dh masuk round kalah mati... damn lucky spain berjaya meloloskan diri... hihihi... but not lucky enough since they are scheduled to meet portugal... aiyyak... kenapakah???? klu menang pon kemungkinan akan bertemu ngan england/ germany...

france dah awal2 lagi nampak ciri2 akan OUT awal... well...masalah diorg ni dh lama....rsnya aku dah ckp since WC2006 lagi... tp aku ckp ngan laki aku je la.. hihihi... tukaq coach la wei... taktikal cam hampeh.. dok simpan watpa...

satu lagi org biru yg dh balik kg adalah itali... yg ini aku sgt2 frust... sama2 berkabung cam org itali gak... camne juara bertahan xlepas 1st round nih!!!... kekecewaan yg sukar diperkatakan...huhuhu

tp bg laki aku yg die hard fan england nih... suker giler lah... konfiden gila final nt england vs brazil... boleh blahhh... ngan germany pon blom tentu lepas ok... kita tunggu mlm nih... ( tp klu btol england menang.. aku xbuat entry mintak maap ok :))... hihihi... alergik aku ngan team2 matsaleh nih... sib baik usa dah out....pastu laki aku predict england jumpa portugal lepas menang ngan germany dan lepas spain kalah ngan portugal... hellllloooooo... kita tgk dulu sapa yg kena ye... aku tau nape dia nak sgt england vs portugal... sbb nk balas dendam kejadian 4 thn lepas.... hahahahhahaahha... gelak besaq sket buleh... so tipikal england fan lah... :P

apa2 pun masih ada harapan utk my espana... juara euro 2008... try luck dis time pulak... asik bad luck je dlm world cup dr zaman raul dolu... skg dh masuk zaman torres n villa kannn...

apa2 pon goalkeeper spain goalkeeper paling ensem dlm donia.. walopon dh memboloskan 2 bijik gol.. hihihi...







1 comment:

Azlan Shafer said...

Salam..Kelas rekabentuk Custom Album,jika berminat sila ke sini--- > Kelas Rekabentuk Custom Album > http://www.selphya.com/class/