Sunday, June 20, 2010

cuti sekolah dh abis...

dh lama xupdate kan... mcm ada org baca pong... hahaha

anak aku baru 3 thn setgh tp cuti sekolah cam budak jah 1 gak.. disbbkan daycare dia caj xtra 10 hengget sehari sepnjang cuti sekolah ni... terpaksa gak la aku korbankan cuti aku 2 3 hari + plan few aktvt utk dia.. camni rupanya parents yg ada anak dh sekolah ye... dulu dok gelakkan akak aku...

first round bawak dia pi get crafty kt OU... buat artwork ( art la sgt :)) tp quite impressive outcome dia walopon byk gak yg teacher amoi dia tolon buatkan...

then, layan shrek... sib baik wangsa walk dah ada tgv... abis la duit aku lepas nih... sumer citer aku pi tgk nt...

eh silap2... tgk shrek dulu...pastu baru get crafty...

last friday bawak dia pi tgk toy story 3d... jakun okeh... camni rupanya 3d... besaq gila spek dia... tp toy story mmg best!!!!

last skali... td bawak dia pi petrosains... bukan dia je excited... aku pun sama... hihihi... sape2 yg minat sains mmg berbaloi2 la pi situ... baru 2x kitorg sampai petrosains tuh walopon umah dekat...

hmmm... tu je kot nak update

ps: disbbkn entry ni post pakai tepon... gambaq lambat sket nk up.. tgk la bila senang2... :P

2 comments:

amelia shafer said...

baguih2...hehe... cmni la mama mithali.. aku punya N3 dh buat.. tp tak post2 lgik.. gmbaq byk sgt nak upload.. hehe...

Eda said...

mana gambaq hg... dh lama tngu nih... berjalan sakan haritu :-D