Wednesday, December 30, 2009

workshop kt PD

abis je wedding nonie mlm tuh...kitorg terus balik umah....tersalah amek hiway pulakkk....sampai umah kol 11 lebih....baju sumer blom packing lagi nih....esok nk kena gi PD lak....ada workshop 4hari....disebabkan aku suami isteri bekerja di tpt yg sama....terpaksa la hangkut sumer anak2 aku....xberjaya cari org nk jaga budak2 nih.....terpaksa la kitorg buat shif utk attend slot2 workshop tuh....aku sebenaq nya xbpe comfortable nk bekerja dlm situation camnih....klu buleh xnak campur hal2 keje ngan rumahtangga.....tp buat cemana....dah bertemu jodoh ngan si husband yg kerja kt  tpt sama.....background akademik pun sama....:P

so gambaq2 kt sini adalah semasa shif aku...masa ni laki aku dok kt bilik jaga  anak....hehe....

all these photos  were not captured by me...heheh...sbb tu ada muka aku...:P





yg ni aku amek....gambar xde motip....

No comments: