Tuesday, December 8, 2009

Misi gagal

misi gagal......disebabkan aku sudah kehabisan stok....aku terpaksa bagi susu formula (FM) utk masturah....production pun semakin berkurangan...tetapi setakat ni FM hanya utk di nursery sahaja...kt umah i still can manage to fully bf her....sedih la jugak masa mula2 bg bekalan FM kt teacher  nursery dia.....tp aku akan berusaha utk pi nursery every tghari or ptg utk bf her....nt nk kena pi teambuilding sampai 3 hari cemana la dia....huhuhu.....sedih.....tp itu tuntutan keja....cabaran utk ibu berkerjaya......hahaha....no choice ok...

3 comments:

amelia shafer said...

hahaha...no prob!..yg penting hg dah try the best nk bf dia..sesetengah ibu langsung takmo bagi...aku dulu pun sedih bila terpaksa stop bf kt Ryan masa umo 2 bulan sebab tgh on treatment kidney..tp terpaksa nk wat camner...sama mcm hg..terpaksa...so jgn rasa bersalah k...

Eda said...

btoi melia...kata2 yg penuh motivasi....

amelia shafer said...

aku boleh jadi motivator la kalau camtuh...