Wednesday, December 16, 2009

bz bz bz bz bz december........episode 1-famili day day 1

december yg sangat bz....penuh activity....sampai xdan nk update kt sini....
here it is.....
last weekend ada famili day kt holiday inn penang....area batu feringghi tuh....tingat zaman aku keje kt echo dulu...batu feringghi tu tempat kitorg lepak di saat keboringan....pastu gurney drive tu destinasi wajib lepas abih opis hour...klu x OT la...

holiday inn is located right in front of the night market....tp xde makne punnnnn...mcm le boleh shopping ngn nk bawak budak2 nih...siang nye ada few activiti utk famili...nk masuk sand castle contest la kunun....turun gak le pantai ptg2 tuh walaupun penat baru sampai dari kl....join group yg dh ada kt situ...and guess whatttt.....kitorg menang 2nd place....walaupun aku xmenyumbang apa2 dlm contest tu sbb kena dukung masturah....tp aku provide tools...heheh....toys si sarah utk korek2 pasir....gambar pun xde sgt....susah la nak amek gambar.....

malam tu ada dinner....bollywood theme....me n famili dress up mcm bollywood la kunun2 nya.....& ada kajol mlm tuh....cantik sgt...rugi lak x amek gambar......aku terpisah ngan geng2 aku....aku mkn kt bawah diorg makan kt atas....xsesuai la hotel tu utk famili day kitorg...ballroom dia kecik...xleh nk muat sumer....total sumer yg dtg mlm tuh almost 500 people.....

masa dinner tu aku notice si masturah lak dah panas2 badan dia...demam....terpaksa la balik hotel....xdan nk buat pe2....balik hotel tuh si sarah ni pulak....aku notice sebelah mata dia merah....mbe sbb main pasir pantai ptg td.......rupa2 nya dia sakit mata.....


on the way to penang





bas berenti kt RnR


dah sampai jetty!!!


"pulau angsa...pulau angsa...bertolak sekarang..." org penang tau la nih...:P










1 comment:

amelia shafer said...

hang kalau bab theme bollywood tu cukup berkenan..aku kenai sgt2 ngan hang nihhhh....