Wednesday, February 23, 2011

lain kali bg lagi anak main tepon

kesilapan yg baru dipelajari...kepada sesiapa yg menggunakan smart phone, bg lah anak anda main tepon anda ye...

tepon aku ni byk game...game mak budak, bapak budak & budak2...pakat2 berebut lah masing2 nak main game. semlm sewaktu aku baru terlelap setgh jam, dalam kol 11.30pm...aku terjaga....tgk2 si sarah ni baek punya dok picit2 tepon aku....bukan main game pun...ntah mende ntah....dia pun kena marah...pastu aku pun cek la tepon tuh....tgk2 ada email sent....ayyyoooooooo.......email opis lak tuh.....kena la marah lagi berbakul2 kan......geramnyaaaaa......

esok nya, aku pun masuk opis....tetiba cek email, ada org tny pasal email tuh....mula2 ingat nk cakap spam ke virus ke kan....tp ptg nye bila org IT bgtau kt aku hal ni dah smpi ke top management, aku pun bgtau la perkara sebenar...sian tgk mamat tuh pening kepala bila citer pasal virus.....

balik umah, aku pun hantar la email mintak maap kt sumer yg dpt email tuh...tp kan...klu aku biar je kan....anggap mcm mmg virus attack cmne....hihihi....xpe lah...mmg silap aku pun....moral: lepas ni, jgn sesape pun pegang tepon aku tuh...:P

No comments: