Wednesday, August 25, 2010

katerina

i just finished reading "katerina" , lbs sequel by ahadiat akashah...becinta wooo nk perabih baca nih...baru baca 2 3 pages....anak2 aku nk itu lah ini lah....makan minggu gak la nak perabih baca buku nih...klu time bujang dulu satja abih....ni ala2 aku baca buku cita omputih la...heheh...nk abih baca punya la lama....mengeja kot :P...

review utk citer nih besa2 je la....aku stat baca budak setan masa aku darjah 6 rasa nya...aku baca lbs masa time uni kot...impact dia sampai skg terasa....disebabkan aku terlalu sedih ngan ending lbs tuh (sbb ayu mati)...aku xnak baca katerina...huhuhuhu....pastu skg nih menyesal....masa nk baca, buku tu tgh reprint...jenuh tunggu....

pastu, ahadiat ckp diorg tgh cari dana utk filem katerina....harap2 xde la tersasar mcm lbs nih....btw, lbs the series not so bad....

feeling baca buku citer time bujang & time dah kawen beranak pinak pun xsama sebenaqnya...utk aku ye...dlm byk2 novel melayu yg aku baca....citer lbs ni mmg lain macam la impact dia...mbe sbb aku baca dr kecik kan...time kasyah & ayu tgh sekolah...time tu pun aku dok sekolah lagi....pastu diorg masuk U...aku blom masuk U la time tuh..masa tu buku budak setan 2...aku form 4 kot....berpuluh kali aku baca....last skali budak setan 3 then diorg terus kuarkan lagenda budak setan....dlm byk2 budak setan 2 paling best.....sbb ayu dah jd emilia....dan padan muka azmi.....jahat...:P

masa baca buku ni dulu terbayang betapa hebat nya cinta kasyah terhadap ayu...hehehe...jiwang aa..
masa tu xde experience bercinta kan....berangan xhengat la....

tp dgn pengalaman sendiri...hmmm....sebenarnya cinta mcm tu xwujud...hahahaha....even ahadiat pun cakap benda yg sama...cinta agung tidak wujud.....

cinta agung hanya utk ALLAH...kan3x.....

No comments: