Thursday, August 27, 2009

masturah demam

25 aug genap 2 bulan masturah...kejap je kan...aku pun dah stat keje....tp mood masih mood cuti....

ptg tu kitorg bawak  masturah pi klinik aida nk cucuk...doc bagi ubat demam...masa cucuk sebulan dulu dia xdemam pun...so, dis time aku konfiden je la dia xdemam...masa kena cucuk pun xnangis....aku yg xsampai hati nk tgk....dia rilek jek...

semlm lepas balik dari nursery, dia tidoooo je....aku dah xsedap ati dah...sbb sarah dulu pun camni masa demam...tidoooo je....

kol 2am aku terdengar dia bunyi...tp xnangis....hmmm...cek cek....panas nye.....amek termometer...37.4....seblom melarat aku tepek le kool fever yg dr aida bagi haritu....

siannya...demam pun xnangis....

btw....details masturah at 2 months old...

weight - 4.3kg

length - 58cm

head c - 39cm

No comments: