Sunday, May 17, 2009

the day

i'm so pissed off today!!!

xtau la sbb hormon ke hapa...tp aku mmg bengang gila...dah kuar dah sumer vocab yg xsepatut nya...

well...last skali aku pk camni je la...

klu niat dia nk kenakan aku atas sbb2 personal...semoga ALLAH akan membalas perbuatannya ini...so very unproffesional...

aku ni keje dgn proffesional...since dulu lagi...dari opis lama aku kt penang lagi...

i work by policy...aku xreti la klu org (esp yg berkuasa or berpangkat) yg bercakap ikut sedap mulut ja...bila xpuas hati bcoz of personal reason, selagi boleh cari jalan nk kenakan org tuh...

bila aku ckp typical malay...ada pulak org marah...

tp ingat lah...you will not alwiz be at the top...hidup ni umpama roda...paham2 sendiri je la...

utk mengelakkan aku dari berterusan stress....which is not good for my pregnancy...

aku dah target nk shopping apa nanti...



or this



tp xboleh beli skg sbb kaki aku dah kembang skg...klu normal size 5 or 6...skg ni dah size 8 kot...huhuhu...

so xleh la beli lagi...tunggu la lepas baby kuar....

No comments: