Tuesday, January 3, 2012

welcome 2012

sat ja dh masuk 2012... xde perasaan pun... heheh... sampaikan terlupa nk buat apa2 pun utk bday my hubs... sori dear... ceq xdan nk buat apa pun...:P

meninggalkan 2011 with lots of memories... yg paling best... dpt new famili member... anugerah xternilai... walopon di awal pregnancy sgt lah mencabar... eh, awal apa nya... sampai ke hujung pregnancy lah... kalini kena czer... baby breech... xmo pusing2... berat aku pun naik melampau2 kalini... *sigh... never ending story klu nk cita pasal berat nih... anyhow, alhamdulillah smer selamat...
2011 jugak aku dpt adik ipaq... my sister got married... kenuri last lah dlm famili kitorg... everything went well... alhamdulillah...
hmm... apa lagi ek...

owh, saya pindah rumah... after yearssss of searching landed properties... akhirnya... dpt gak umah atas tanah... masa pindah tu, i was 5-6 months pregnant... few weeks lepas pindah sumer org dlm umah (except me) kena ciken pox... adusss, dugaan sungguh.... lepas tu alhamdulillah sumer ok...

hmm, itu je kot big things yg happened in 2011...

dan disebabkan aku peknen & pindah umah... tiada sebarang percutian utk thn 2011... lebih malang lagi, thn ini jugak pertama kalinya company aku tak menganjurkan famili day... sbb bajet ciput... tp sib baikkkkk ada bonus... walopon bukan 3 bln bonus, alhamdulillah... ada jugak :P

No comments: