Thursday, January 13, 2011

sgt suka iphone...

hehe...sori la entry jakun ...tp amat kagum ngan apps iphone ok....aku donlod sumer free apps je...mmg canggih....

baru2 ni baru reti pakai viber...free call iphone to iphone....dpt la sembang ngan melia lama2...hihihi....pastu try call kak anis kt uk...sedaq2 dh setgh jam bersembang....selagi tepon ada broadband or wifi....sembang la puas2....tp klu line internet cam hampeh....hampeh la jawab nya....mcm sembang ngan robot sbb suara tersekat2.....



pastu baca kt paper pasal icam....terus aku pun install jumi cam...sbb nk free kan.....yg ni pun best gak....ala2 ada cctv kt umah....tp disbbkan free, aku hanya boleh monitor thru tepon nih within aku punya wifi coverage je...klu nk view cctv kt umah aku dari opis, aku kena upgrade kepada yg berbayar....$4.99 kot...dlm rm15 rs nya....hmm, tp aku xde kedit kad....tgk la kot2 lepas nih dpt upgrade...best jugak kan....



then , ada jugak apps mytraffic malaysia....berguna nih utk aku yg dok kt kl.....boleh tau kt mana jem ke tak....tp masalah nya aku kena upgrade dulu ke iOS4.0....klu berjaya nt aku citer ek...hehe...sukerrr....



note: all photos kedit to google :D

4 comments:

amelia shafer said...

haahha..best2.. tk menyesalkan beli iphone ni...walaupun bukan iphone 4..3gs pun wokehhh.. aku pun ada upload apps utk traffic jem atas jambatan.. yellow pages.. mmg betul2 helpful la.. saya pun suka iphone!!!

Salwa Hamzah said...

saya tak suka i phone...


*

*

*

*


*

sbb sy selalu taktau tang mana sy letak tipon saya..saya selalu tak jawab tipon saya...jadi haruskah tipon saya canggih manggih macam hampa semua???/

amelia shafer said...

haha...! wahai puan awa..ayat 'saya tak suka iphone" tu sbenaqnya kena tukaq kepada..

"saya tak boleh pakai phone mahal2..brand apple, nokia or aper2 aper brand yg melebihi rm100 hengget' ... baru betoi sebenaqnya.. bukan iphone jer.. termasuk la brand samsung awak tu..!!.. heheh....

apapun..iphone tetap terbaekkkk!!!! cyaiyok iphone!!

Salwa Hamzah said...

AHAKS..opss...my samsung dah ada batu nisan selepas kes masuk washing machine kan....

So now..mr S bagi nokia phone yang tentunya takder ler mahal sangat...tp guna utk sms jer yg byk pong....nak call mahai111wakakakaakka